8 ברכות לאשתי ליום הולדת שתשיעשענה אותה

8 ברכות לאשתי ליום הולדת שתשיעשענה אותה

ברכות לאשתי ליום הולדת – יום מיוחד של אהבה ושמחה!

אוי, יום ההולדת שלך שוב הגיע, וכמו תמיד יש לי את האתגר הגדול: איך לגייס את כל האהבה שלי לתוך ברכה אחת, מבלי שהיא תיראה כמו שיעורי הבית מהכיתה ה'… אז חמודה שלי, אני מקווה שהמילים האלה יגעו בלב שלך, כמו שאת נוגעת בלב שלי בכל יום.

מילים של אהבה

לכבוד יום ההולדת שלך, אני רוצה להקדיש לך כמה מחשבות למחשבה:

  • את המוזה שלי: ללא ספק, את המקור לכל ההשראה והיצירתיות שלי. כל מתכון שאני מצליח בו, כל פרויקט שאני מסיים – כולם בזכותך.
  • בחיי: את השמש שלי בימים סגריריים – תמיד מצליחה להאיר את הדרך, גם כשאני מחפש את מפתחות האוטו במעמקי תיק היד שלך.
  • השותפה שלי: בכל הרפתקה וכל אתגר, אני יודע שיש לנו את הגב של אחד לשני – כמו אבא שלי אומר, "גם אם אתה נופל, אל תשכח ליפול עם סגנון!"

על המתנות

ושאלת השאלות – האם להביא לך מתנה? נכון, מתנם טובות, אבל האהבה שלנו היא המתנה הכי גדולה. אני מתכוון גם לדברים ממש מגניבים, כגון:

  • ספר שאתה כל כך רוצה לקרוא
  • ארוחת ערב לאור נרות עם כל המנות האהובות
  • בועות סבון צבעוניות – כי לפעמים צריך קצת פיזור נפש!

אבל באמת – מה הכי חשוב לי?

בסופו של דבר, הדבר החשוב ביותר הוא שאת יודעת כמה את יקרה לי. עם כל הקולקציה של תחושות שאני אוסף לך—אהבה, הוקרה, מחשבות נלהבות, אפליקציות לספירת קלוריות (כן, אני מסתכל עליך!)—אני רוצה שתדעי שאני מפואר בתור בעלך.

סיכום עם חיבוק גדול

אז כאן, ביום המיוחד שלך, אני אגיד את הדבר החשוב ביותר: אני אוהב אותך עד הלב! שתהיה לך שנה מתוקה ומלאה בהרפתקאות חדשות. אני מחכה לראות אותך עם העוגה ההיא שדיברנו עליה – אל תשכחי להחזיק אחד בשבילי, כי אני רוצה חצי! יום הולדת שמח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *