מילות פרידה מחברה לעבודה שיגעו בלב שלכם

מילות פרידה מחברה לעבודה שיגעו בלב שלכם

להתראות, חברה אהובה!

לפעמים הפרידות הן החלק הפחות נעים בעבודה, כמו כשאתה מנסה למצוא את החותמת בתוך המגירות של השולחן שלך – זה יכול להיות מסובך! אבל כשהגיע הזמן לומר שלום, אנחנו רוצים שזה יהיה עם חיוך, לא עם דמעה (אלא אם כן מדובר בדמעה של צחוק). אז הנה כמה מילים לכבוד הפרידה שלך:

זכרונות מתוקים

במהלך הזמן שעבדנו יחד, צברנו אוצר של זכרונות שאין להם תחליף. הגעת עם חיוך ועשית כל יום במשרד קצת יותר מואר, כמו קפה טוב לפני שעתיים של שינה. זכור:

  • הפעמים שבהן נשארנו אחרי שעות כדי לסיים את הפרויקט שהחיים שלנו תלויים בו.
  • תחרויות הכנת הקפה – מישהו צריך לעשות מחקר על הדוד שזכה באליפות הכנת הקפה!
  • הפגישות שבהן אנחנו לא באמת ידענו על מה לדבר, אז דיברנו על חתולים.

משימות לא גמורות

כמובן שיש דברים שיישארו לא גמורים אחרי Departure Day. אין מה לעשות – זה לא שאתה יכול לקחת את הסרוויס עוגות של המשרד איתך! אבל אל תדאגי; אנו נשתדל להמשיך את המסורת שלך! וגם, אם חשבת שאף אחד לא ישים לב, מצופה ממך להחזיר את הכוסות שלך.

מה הלאה?

אז מה מחכה לך מעבר לדלת? אולי עבודה חדשה, עיר חדשה, או אפילו תחביב חדש? הדבר החשוב הוא שזכרי שאת יכולה להמשיך להיות את, עם כל הכישרונות והכשרונות שלך. ניתן לך את הברכה לעתיד – אל תתני לאף אחד להגיד לך מה לעשות, כולל עצמך!

מאחלות לך:

  • פרק חדש ומרexciting!
  • שפע של הזדמנויות חדשות ולמידה!
  • חברויות חדשות שיבואו מתוך מסדרונות חדשים!

בסופו של דבר, הפרידה לא באמת אומרת שאנחנו נפרדים – אנחנו פשוט לוקחים את החברות שלנו למימד אחר. מצפים לשמוע ממך כל הזמן! נשיקות חמות ונשיקות, ובהצלחה מהלב!💖

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *