ברכה מהממת ליום הולדת 18 שתרגש את כולם!

ברכה מהממת ליום הולדת 18 שתרגש את כולם!

ברכה מהממת ליום הולדת – כי כולם אוהבים להפוך בני 18 פעמיים!

יום ההולדת שלך מתקרב, וזה הזמן שבו כל החברים מתאגדים כדי לכתוב את הברכה המושלמת, ואם לא, אז לפחות לנסות. אז רגע לפני שנשקול אם כדאי להביא עוגה שתשבור את השיא או שמא תקנה נרות שיכניסו אותנו לאווירה חגיגית, הגיע הזמן לפנק אותך בברכה מרגשת, עם הרבה אהבה והומור!

מה כותבים בברכה ליום הולדת?

כשהייתי קטן (או אולי לא כל כך קטן) חשבתי שצריך לכתוב “מזל טוב” וכמה הבלים על כמה שכה מדהים אתה. אבל אחרי כמה ימי הולדת, גיליתי שיש כמה אלמנטים שיעשו את הברכה מוצלחת באמת:

  • משהו אישי: תזכיר רגעים מצחיקים או משותפים שמאפיינים אותך ואת החוגגים.
  • רצוי להוסיף בדיחות: מי לא אוהב צחוק? ברכה קלילה תזכיר בנעימות שאתה לא מתכוון להתבגר בשום פנים ואופן!
  • מילות אהבה: לפני שתשכח לתת פתחון פה לאהבה והכרת תודה – זה תמיד עובר טוב!

רעיון לברכה:

“ל-[שם החוגג],

אז הגיע היום המיוחד שכולנו מחכים לו כל שנה – היום שבו אתה מקבל הזדמנות נוספת לשקר לגבי גילך! (אף אחד לא צריך לדעת את האמת!) מי היה מאמין שאנחנו משקיעים כל כך הרבה כמויות בלשבת ליד עוגה ולקוות שברת המזון מתנדבת להשלים את העוגה.expand יותר על מנת לנסות לאכול את כל הפך של הקלוריות."

לא משנה כמה זמן עובר, אתה תמיד מצליח לשמור אותנו קשורים בחיבוק, להתפרע כמו ילד ולהזכיר לנו שאין דבר כזה "מאוחר מידי" להיכנס לבעיות מצחיקות. מאוד מצחיק, נכון?!

ולסיום…

יום הולדת זה לא רק יום נוסף בלוח השנה. זוהי הזדמנות להפוך כל חוויה לשיחת סופר מרגשת, לעוד יום שתורם להזכיר לנו מה שחשוב באמת – אהבה, חברים ועוגות (והרבה מהם). אז תתכונן, כי אפשר להבטיח לך שאם לא תרגיש כמו המלך אתמול, היום זה בהחלט קורה. מזל טוב———-!”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *