מזל טוב לסבתא: הפתעה שתשמח אותה!

מזל טוב לסבתא: הפתעה שתשמח אותה!

מזל טוב לסבתא הנהדרת!

כל מי שיש לו סבתא יודע, שהיא לא סתם אמא של ההורים – היא הסופר גיבורה של המשפחה, השפית האולטימטיבית והפסיכולוגית המוכשרת שמסוגלת לפתור כל בעיה עם ביסקוויטים ותה חם. אז לכבוד יום הולדתך, סבתא אהובה, החלטנו להקדיש לך פסקה מלאה באהבה, קומדיה ושמחה.

שיהיה לך יום הולדת מתוק!

ביום המיוחד הזה, אנחנו רוצים לאחל לך:

  • בריאות מתמשכת
  • המון רגעים משמחים
  • זמן איכות עם כל הנכדים
  • ופחות נחת מההורים שלנו (כי מי צריך את זה בכלל?)

משלוחי פיצה בחיק המשפחה

אחד הדברים הכי מהנים שיש, זה לשבת סביב השולחן יחד, עם פיצה כמו של סבתא (לא משנה כמה רע זה יהיה), ולהשאיר את כל הבעיות מאחור. אז בואי נתחייב על פיצה אחת בשבוע, עם קולה רותחת וצחוק חסר גבולות!

וכמובן, ובאמת נכון ואמיתי

בין רשימת המתנות שיש לנו עבורך (רמז: זה ייפתח בדצמבר), אנחנו גם מקווים שתזכי לראות עוד טלוויזיה בשקט, תבלי הרבה פחות בישול ויותר באווירה משמחת. כי מגיע לך הכי טוב!

מתנות מפתיעות ונשיקות חמות

חשוב לנו לסיים את הברכה הזו בהזכיר לך שכמות האהבה וההערצה שאנחנו חשים כלפייך אינה נמדדת במתנות, אלא ברגעים הקטנים שאנחנו חולקים יחד. את המאהבת והשנה שאנו מייחלים לה בחיקך – אז פשוט תמשיכי להיות את!

ולסיום

סבתא, מה שאנחנו רוצים לומר הוא – את פשוט מדהימה. כל שנה שאת עוצרת כדי לחגוג היא מתנה בפני עצמה. אנחנו אוהבים אותך עד השמיים וחזרה, ומחכים לעוד שנים רבות יחד – עם צחוק, חיבוקים, ממתקים ובישולים שלא נגמרים. מזל טוב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *