ברכה לסבא בן 70: רעיונות מרגשים ליום החגיגה

ברכה לסבא בן 70: רעיונות מרגשים ליום החגיגה

סבא שלנו בן 70 – חגיגה של חיים!

אז הגיע הרגע המיוחד – סבא שלנו חוגג 70 שנות חיים! מי היה מאמין? הזמן טס, ובדיוק כמו שאנחנו לא מפסיקים להשוויץ בשנינו, כך גם הסבא שלנו מצליח להפתיע אותנו כל פעם מחדש!

למי יש את הסיפורים הכי מצחיקים?

סבא, אתה יודע שהזיכרון שלנו לא כל כך מפותח כמו שלך? אנחנו כאן, יושבים, מקשיבים לך כחצי שעה על הדרך שבה אתה כתבת את המכתב הראשון שלך. ואילו אנחנו? היינו בטח נתקעים בדרך פשוטה כמו להדליק נר ביום ההולדת!

כמה דברים שכדאי לזכור:

  • למה ללבוש ברוך כשאפשר ללבוש צבעוני?
  • המילים "בקשת סליחה" לא יוצאות מהפה כשיש עוגה!
  • לחייך זה חינם – השמחה שאתם מביאים מתומצתת בעוד עשרות כמה שיותר רמזים!

ואיך אפשר בלי הכנות לחגיגה?

אז סבא המיוחד שלנו, החוגג בן 70, אנחנו מתכננים להביא את העוגה הכי מפנקת בעיר, את המתנות הכי מתוחכמות והאווירה תהיה סוחפת מכפי שהתארת בעצמך! תכין את עצמך להרבה הרבה חיבוקים, כי את הכוח שלנו הפופולרי בלהישאר הכי מחוברים – אנחנו פשוט מתים עליך!

זיכרונות נעימים

והכי חשוב, סבא, לנו יש כל כך הרבה זיכרונות מתוקים מהשנים שעברו. מהטיולים המשותפים ועד הפיקניקים בשפת הים, שלך הצדעה לעבר שלנו. אתה מחזיק את משפחתנו בשליטה רכה, ואתה יודע מה? כל פעם מחדש אנחנו מופתעים מחדש מהחכמה שלך ומהיכולת שלך להבין גם את השטויות שלנו!

אז מה הלאה?

  • לעבוד על מתכון חדש של עוגיות?
  • להתחיל מסלול הליכה בשבתות?
  • לגלות טכנולוגיות חדשות (או לפחות לנסות?)?

אז סבא, תמשיך להאיר את חיינו בזיקוקי דעות ובאהבה אין קץ. בעצם, אתה טוביה גלעד הצעיר לא רק בגיל אלא גם ברוח – והיום, כשהשמש זורחת עליך, אני בטוח שהיא גם מחייכת!

מזל טוב! 🎉

שיהיה לך יום הולדת שמח! אוהבים אותך מאוד, ולגמרי לא נמאס לנו ממך – גם בגיל 70! ❤️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *