תודה על תקופה: כיצד למנף את העבר להצלחה futura

תודה על תקופה: כיצד למנף את העבר להצלחה futura

תודה על תקופה (המשמעות מאחורי המילים)

אם יש דבר שיש לנו במשותף, זו התקופה שעברנו יחד. אני רוצה לקחת לעצמי רגע קטן להגיד תודה, בגלל שאם יש משהו שלמדתי, הוא שלפעמים המילים הקטנות הן אלו שעושים את ההבדל. אז הנה זה בא: תודה! כן, ממש ככה, תודה על כל מה שנתת.

כל רגע, כל אנרגיה

נכון, לפעמים קשה לזכור את הדברים הקטנים, אבל הדברים הקטנים הם שחשובים באמת. הנה כמה רגעים שלא אשכח:

  • הרגעים המרגשים – כשצחקנו עד שכאב לנו הבטן.
  • הרגעים הקשים – כשעזרנו אחד לשני לעבור ימים קשים.
  • הבטחות לעתיד – שמת לעולם נחזור לדבר על זה.

החוויות שהטביעו חותם

והנה הסיפור: השיחה בה אנו נזכרים איך פשוט היה לנו כיף. כל לילה שהכנו קפה במטבח, אי שם בסוף השבוע, ושיחקנו משחקים עד השעות הקטנות של הלילה – אלו רגעים שימנעו ממני מה לעשות כל מיני שגעונות. פיצות, סרטים, וסתם פרודיות על מה שהיה כאן. אין כמו חברים טובים שיש להם כישרון להקליל כל סיטואציה!

המבט אל העתיד

אין לי ספק שהזכרונות הללו ילוו אותנו בהמשך הדרך. כל אחד מאיתנו ייקח חלק מהקשר הזה קדימה, ואני מצפה שיהיה לנו המון מה לחוות יחד בעתיד. כל התובנות שאספנו יחד – הן לא זניחות, אלא תוספות לרזומה העשיר של החברות שלנו.

הביחד שחשוב

בסופו של יום, בשבילנו, זה לא רק על מה שעברנו, אלא על מה שעוד יקרה. אז תודה על תקופה – אני רואה את זה כפרק קטן אך משמעותי בספר חיינו.

נראה שמה שעברנו היה לקח חשוב – לאהוב, ללמוד ולצחוק ביחד. אז נמשיך להבין אחד את השני, להפגש מדי פעם ולהשתעשע. שתגיע תקופה ישנה חדשה ואני מקווה שיהיה לנו עוד הרבה מה להוסיף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *