תודה להורים: גילוי משמעותי על הקשר שלנו אליהם

תודה להורים: גילוי משמעותי על הקשר שלנו אליהם

תודה, הורים יקרים!

לפעמים אנחנו מתייחסים להורים שלנו כמובן מאליו, אבל אם נשב ונחשוב רגע (כן, זה הזמן להפסיק להסתכל על הטלפון), נבין עד כמה הם השפיעו על חיינו. אז מה יש לנו לומר להם? תודה! הנה כמה סיבות שאפשר להודות להם, כשנדאג לשים את המילים בערך כמו שאמא שלנו שמחה כשאנחנו מצליחים להכין אוכל בכוחות עצמנו.

מה הם עשו למעננו?

ההורים שלנו הם כמו המנכ"לים של החיים האישיים שלנו. הם לא קיבלו חופשות, לא הלכו לבית הספר להורות, והם בהחלט לא קיבלו הדרכה על איך לגדל אותנו! עם זאת, הם השקיעו מאמצים רבים כדי לדאוג לנו, והנה כמה מהדברים החשובים שהם עשו:

  • תמיכה ללא תנאים: הם תמיד שם בשבילנו, לא משנה מה קורה. טוב, כמעט תמיד – אולי היו להם כמה שאלות על הציונים בסמסטר האחרון. אך בעיות, תמיד יש!
  • חינוך משמעתי: הם חינכו אותנו לעבודה קשה, לא רק بصיבות הוויכוחים בסלון, אלא גם בזמנים הקשים, והראו לנו מה זה באמת נתינה.
  • אהבה אינסופית: השיגו את בחירת השמות הכי מצחיקים בעולם, רק כדי לספר לתלמידים שהילד שלהם – "אייל גולן" או "ליאון מתיאס".

איך זה משפיע עלינו?

כל הפעלות ההוללות האלה במהלך השנים עיצבו אותנו כאנשים. אם היינו צריכים לשים את זה לעזאזל – ככה זה היה נראה:

  • עצמאות: הורים גרמו לנו ללמוד לאלות, שלא תמיד אוכלים את כל הפיחקולות. אנחנו לא שובבים, אנחנו פשוט רוצים חיים!
  • מצפון מוסרי: אנחנו מבינים שעלינו לתת חזרה כל שמגרש להצדיק את כל הזמן שהם השקיעו בנו.
  • אהבה למשפחה: אנחנו מבינים את החשיבות של משפחתיות ונשמר זוגיות למשך תקופה ארוכה. מי אמר לדייטים? משפחה זה הכי מגניב!

תודה מכל הלב!

בסיכום, לא משנה מה קורה, הורי, אתם תמיד יהיו הראשונים והאחרונים בעד פיסת הלב שלנו! קשה למצוא את המילים הנכונות, אבל אנחנו בהחלט רוצים לתת לכם את הכבוד שראוי לכם. תודה על התמיכה, על האהבה, ואפילו על השיחות המצחיקות באינטרנט! אנחנו אוהבים אתכם עד לירח וחזרה, ואנחנו מחכים כבר ליום שבו נוכל לחזור הביתה, ולהראות לכם במעשים, כמה אתם משמעותיים לנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *