פרידה מעובדת: הסיבות שבגללן זה קורה באמת

פרידה מעובדת: הסיבות שבגללן זה קורה באמת

לפרוש כנפיים ולעוף – פרידה מעובד אהוב

היי חברים, הגיע הזמן לדבר על משהו שלצערנו, כולנו צריכים להתמודד איתו מדי פעם: הפרידה מעובד היקר שלנו. זה כמו להיפרד מחבר טוב, רק שהפעם הוא לא עובר לדירה ליד, אלא עובר על החיים שלו כלפי עתיד חדש. אז בואו נצא לדרך עם חיוך, כי אם יש משהו אחד שלמדנו, זה שאפשר גם לבכות ולצחוק באותו הזמן!

לא פשוט לרדת מהפסים

הפרידה הזו היא לא פשוטה. כל אחד מאיתנו מכיר את הקסם שצריך כדי לשמור מקום עבודה חמים ונעים. כשעובד עוזב, חסרים לנו רגעי השיחה על הקפה, הצחוקים במסדרון והתמיכה בזמן הלחץ. אז מה עושים?:

  • נזכרים ברגעים הטובים: חושבים על כל הפעמים שהחזיק אותנו, עזר לנו עם פרויקט קריטי או פשוט עשה לנו יום טוב יותר.
  • לא שוכחים לאחל הצלחה: כי בלי קשר, מגיע לו לשמוע שאנו מאמינים בו ושהוא הולך להצליח (ובדיוק לזה אמרנו "לא" כשהוא שאל אותנו אם הוא מאבד את זה…).
  • מקיימים מסיבת פרידה: שולחים אותו עם חיוך, כמה מתנות קטנות ויותר בכי ממה שחשבתם (אבל לא נדבר על זה).

קצת הומור לפה ולשם

ובכל זאת, אל תשכחו להבהיר למישהו שלא מצליח לשמור על עצמו את העניין הפתאומי שמגיע כשאתם גוללים את התמונה האחרונה יחד, ופתאום רואים אותו מפרסם שביל למטוס! זה דיי בלתי אפשרי להתעלם!

ולסיום – שתמיד נזכור

גם כשיש עזיבות ואי נעימויות, חשוב לשמור על רוח חיובית. ביום שבו העובד המדהים הזה עוזב, זיכרו שהוא לא באמת עוזב אתכם – פשוט עובר לשלב הבא במסע שלו. כולנו כאן חי, נושם ומחכה לקפה הבא. מי יודע, אולי נשמע עליו בהצלחה רבה ממש בקרוב!

אז חברים, כשהדמעות קצת מתייבשות, תזכרו לחייך ולאחל לו את כל הטוב שבעולם, כי הלא, זה לא סוף, רק התחלה חדשה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *