עובדה מעניינת: תגלית שתשנה את התמונה לחלוטין

עובדה מעניינת: תגלית שתשנה את התמונה לחלוטין

עובדה שמטעינה אותנו באנרגיה!

כולם יודעים שהעולם שלנו מלא בעובדות מעניינות, אבל האם ידעתם שכשהייתם ילדים, יכולתם לחכות בכליון עיניים למוצאי שבת כדי לראות את תוכנית הטלוויזיה האהובה עליכם? התמונה המרגיעה שהתיישבה על המסך, עם מוזיקה שקטה שהתנגנה ברקע, גרמה לכם לשכוח מהכול ולשכוח את הציק ציק של יום دوויה. אז הנה עובדה מגניבה שתשאיר אתכם על הכיסאות עם חיוך על הפנים!

עובדה על כוכבים ועלינו

כוכבים הם בהחלט עסק מרשים. תארו לכם שיצטיין לכם כוכב שיש לו גובה בערך כמו 4 מיליון כדורי כדורגל אחד על השני! ומה עוד? ידעתם שהכוכבים שראיתם בלילה הם למעשה פרצופים מצחיקים שצופים בנו? נכון, הם מחייכים אליכם ומקווים שאתם לא מתמודדים עם דינוזואר!

מה באמת קורה בכוכבים?

  • בכל מלוא עוצמתם: כוכבים הם רק כדורים ענקיים של גזים לוהטים.
  • לא מתקשרים עם פיצה: כוכבים לא שולחים SMSs, הם רק יוצרים הולדת ג'אז בחלל.
  • חיים בלי טלוויזיה: אתם יודעים שיש להם חיים משלהם, גם אם הם לא עטופים בשמיכות נפלאות.

אז מה הסיכוי שלנו?

העובדה שכולנו מתהדרים בכוכבים אלו אולי נשמעת מפחידה, אבל היא גם מרעננת! אנחנו, במישור הקטן והמאוד מוגבל שלנו, בעצם חיים בתהליך מדהים שמתרחש בדיוק שם. אז בפעם הבאה שתסתכלו לשמיים, חייכו! אתם חלק מהתמונה הגדולה! הכוכבים אולי עושים לנו עיניים, אבל בינינו, הם לא יצליחו לקבוע לנו מה ללבוש!

לחיות את החיים מתוך улыб הזהב חשוב לא פחות. זוכרים את הרגעים הקטנים שגורמים לכם לחייך? תמשיכו לחפש אותם, געגועים לחיים האמתיים! אז בפעם הבאה שאתם פוגשים כוכב או שניים, זכרו שהם גם אוהבים קצת הומור!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *