משפט על מורה לחיים שיעורר בכם השראה

משפט על מורה לחיים שיעורר בכם השראה

לחיות נכון: מורה לחיים

מורה לחיים הוא אחד מהם האנשים שאותם אנחנו לוקחים איתנו למסע בדרך. יש כאלה שמלמדים אותנו מתמטיקה, ויש כאלה שמלמדים אותנו איך להתמודד עם הכישלונות ולהגשים את החלומות. אז בואו נעצור ונחשוב רגע – מה באמת מייחד את המורה הזה?

תכונות של מורה לחיים

  • איכפתיות מעל הכול: הם לא רק שואלים "מה היה השבוע שלך?", אלא גם מקשיבים באמת.
  • חוכמת היקום: הם יודעים איך להסביר את הדברים הקטנים שבחיים בצורה שכל אחד יכול להבין. כמו למה לא כדאי לנסות להביא איתך דג חיות לסרט רומנטי.
  • יכולת להחיל שמחה: הם תמיד יודעים איך להעלות את המורל, גם כשקורה אסון – כמו כשהפיצה ששמת במיקרו נשרפה.

כיצד זה משפיע עלינו?

ההנחיות והעצות שלהם נחרטות בזיכרון כמו שיר מזרחי בחתונה משפחתית. הם לא רק מדריכים אותנו באתגרים, אלא גם מלמדים אותנו לקום מרגליים אחרי כל נפילה. בסופו של דבר, הם נותנים לנו את המפתחות לבניית החיים שלנו בצורה הטובה ביותר.

רגעים בלתי נשכחים

הגיגים רבים יכולים לצוץ בזכרון כשחושבים על מורים לחיים – כמו הפעם שהם הסבירו לכם שלמשל, אין דבר כזה "לא יכול" – אלא יותר "לא רוצה"!

והמסקנה היא…

אז אם יש לכם מורה לחיים כזה, אל תשכחו לבקש מהם עצה או שניים בכל פעם שאתם מסתבכים, או סתם כדי לקבל חיבוק חם על ההצלחה שלכם. החיים הם כמו שיעור מתמשך – ולכל שיעור יש את הבית ספר שלו! אז קחו את הכלים הנכונים ופשוט תעיפו אותם לעננים – תנו לחלומות שלכם לפרוץ גבולות. תזכרו, זה השיעור היחיד שאין בו מבחן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *