מכתב אהבה למישהי שאני אוהב – מפתחות לרגש העמוק

מכתב אהבה למישהי שאני אוהב – מפתחות לרגש העמוק

מכתב אהבה שאין לו תחליף

כשהמילים לא מצליחות ללכוד את תהומות הלב, אני מתיישב לכתוב לך את המכתב הזה, בתקווה שהוא יצליח לעשות את זה. כי מי יודע? יכול להיות שביום מן הימים, ניכנס לדיון על מי כתב את המכתב הכי מושלם, ואני רוצה להיות הראשון ברשימה הזו. אז, בואי נצא לדרך!

עיקרי הדברים

לפני שאגש לכתוב את כל התשוקות והרגשות שממלאים אותי כשאני חושב עלייך, הרשי לי לסכם לכם כמה דברים שאת צריכה לדעת:

  • את מקור השראה: כל חיוך שלך מזין אותי באנרגיות חיוביות – אני לא בטוח אם מדובר בכוח על או בצירוף מקרים, אבל זה פשוט קורה!
  • שיחות איתך: השיחות שלנו הן כמו טיול לאיסטנבול, חוויות צבעוניות לצד גזרים מצחיקים. וכשאת מתחילה לדבר, אני כנראה שוכח להפסיק להקשיב.
  • האהבה שלך לסושי: כן, אני יודע שזה לא נושא כזה רומנטי, אבל לא יכולתי להתנגד לציין את זה! איזה עונג לגלות כמה אנחנו אוהבים את אותם מנות!

הרגשות שלי כלפייך

עכשיו, כשאני מתקרב בעוז לתהומות הרגשות שלי, אני פשוט לא יכול שלא לחשוב על כל אותם רגעים שהיית שם לצידי. כל פרט קטן שאת עושה, מאיר את ליבי כמו מסיבה פיקניקית שאי אפשר להפסיק ליהנות ממנה. אני יודע שאני טיפה מוגזם, אבל החיים שאין בהם אותך הם כמו חורף בלי תאריך למשלוח משלוחי פירות יער – פשוט לא עובדים.

יישור קו עם הלב

אני מתייחס אלייך כמו אל כוכב, והלב שלי מתרגש בכל פעם שאני רואה אותך. את לא מדמיינת את עוצמת הכוונה שלי – כל טיפה של אהבה היא כמו השוקולד שאני מצפה לסוף השבוע.

סיכום

אז, אם את תוהה מדוע שלחתי את המכתב הזה, התשובה פשוטה: אני רוצה שלא תשכחי כמה את אהובה. את האור שמהווה כנפיים לרעיונות שלי ואת החיוך שמבעיר את כל הלבבות. אז, אם מישהו יאמר לך ששרה בטן מלאת פרפרים זו אגדה, תזכרי שיש לי גם הרבה בדיחות על מאכלים מתוקים לעוטף את זה. קודם כל, שיבוא יום חדש, ושנמשיך לגדול ולעוף יחד! אני אוהב אותך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *