מכתב אהבה לבעל: הגישה שתשנה את יחסיכם

מכתב אהבה לבעל: הגישה שתשנה את יחסיכם

מכתב אהבה לבעל – כי הוא פשוט מושלם!

אהובי היקר,

אני רוצה לקחת את רגעי השקט שלנו ולחלוק איתך את מה שיש בליבי. בוא נאמר את זה ככה – אם הייתי צריכה לבחור את האדם החביב עליי בעולם, אתה היית לוקח את כל הקטגוריות! אז בוא נתחיל:

הדברים שאני אוהבת בך

  • החוש הומור שלך: אין כמוך! העומדים על דלפק הקופה בקניון אפילו לא מתקרבים למופע הסטנד-אפ שאתה מתכוון להציג לי על סמך פרטים מהיום שלי.
  • היכולות הבישול שלך: תן לי לומר לך, אם הייתי צריכה לבחור בין מה שאתה מכין לבין כל מסעדות העיר – זה בהחלט היה טורבו עם נגיעות של דבש.
  • היכולת שלך להקשיב: לפעמים אני מדברת שטויות, ובכל זאת אתה מצליח להיראות מרתק ממש. זה לא קורה עם הרבה אנשים, תדע לך!

רגעים בלתי נשכחים

זוכרים את הפעם שיצאנו לטיול קמפינג? אגזוזים שלא סיימנו, מפה שהתגלגלה כמו שחקן כדורגל ואתה קראת לנו "המבוך הגיאוגרפי!" הרגעים האלה הם מה שיהפכו כל יום למיוחד.

כמה עובדות מצחיקות על החבית שלנו:

  • א. כמה פעמים ניסית לספור את המספר של הקפה שעשיתי בשבילך?
  • ב. מאז שהכנסת את עצמך לראש רשימת הצדיקים, אף אחד לא בחן את זה עם מבצע חפיף, והנה אנחנו.

למה אני אסירת תודה

בזמן שבו הכל זז מהר מדי, אני רוצה להודות לך על כך שאתה תמיד שם, כמו סלע שיכולתי להישען עליו. אתה הגעת לחיי והבאת איתך אור, חום ורגעים מצחיקים שלא אשכח לעולם.

אז תודה על שאתה אתה, על שתיים עשרה כוסות קפה ביום (שאני לא באמת סופרת!), ועל היכולת שלך להנחם אותי כשאני צריכה. מי היה מאמין, אני באמת פגשתי גיבור על – והוא במקרה גם בעלי!

סיכום

אז לא יהיו ימי אהבה בלי אבן פינה – והאבן הזו זה אתה. אני אוהבת אותך יותר מהכל, ומקווה שיום אחד נוכל להסתכל לאחור על כל הזיכרונות שצברנו ולעשות את זה עם חיוך על הפנים.

באהבה אינסופית,

האישה שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *