מילים לאמא שנפטרה שיגרו את לבכם ויגרמו לכם לחשוב

מילים לאמא שנפטרה שיגרו את לבכם ויגרמו לכם לחשוב

מילים לאמא שהן כמו חיבוק חם

אמא, היום אנחנו עוצרים לרגע, נושמים עמוק ומזכירים לעצמנו את כל מה שהיית עבורנו. עם כל הלב, אני רוצה להסביר למה את יותר מאור, יותר מכוכב, יותר מכל דבר אחר בעולם הזה. את לא רק הייתה לנו אמא; היית גם חברה, מורה, ולא פעם גם פסיכולוגית במקצוע חופשי.

זכרונות שמחממים את הלב

לכולנו יש את אותם רגעים מיוחדים, אותם רגעים שמשאירים אותנו מחייכים גם כשמכמורת בערב.

  • המטבח הרחב: אמא, היינו עולים על רגליים מדבריות ורוקדים כמו שאני יכול להבטיח שהשכנים עלו לתודעה. בניחוחות של תבשילים ונפלאות שסיפרת לנו על אמא שלך, את המלכה של כולנו.
  • העצות שיישארו איתנו: מי ייתן ונחזור ותמיד למחור כוס קפה עם עצות שהן כמו תרופה ללב? "על כל בעיה יש פתרון," אמרת, ואני מחכה ליום בו אפשר יהיה לשמוע אותך שוב.
  • בחיבוק החם: יש חיבוקים שממיסים את השלג, ויש חיבוקים של אמא שמשאירים חום בלב לכל החיים. היית אמא מהחיבוקים האלה.

מה נשאר לנו?

כשהעולם מתהפך, כל מה שאנו יכולים לעשות הוא **להזכיר** את מה שהיית – את האור ששפכת על חיינו ואת המסירות שאת כל כך הכרזת. שהדרכת אותנו שבכל סיבוב נוכל להתעקש, להתאהב וגם להילחם. המשפטים שלך תמיד יעברו דרך עצמנו, כחוטים דקים של אור.

המשימה שלנו

כשהלב מהדס, כל מה שנשאר הוא לחיות את החיים שאת חלמת. אני אמשיך להביא גאווה ושימחה לעולם, בדיוק כמו שאת רצית שאני אעשה. וכשאתה מסתכל על השמיים, תזכור – את חלק מזה.

ובסוף, אנחנו כאן

אז אמא, גם כשאין אותך כאן פיזית, את תמיד איתנו בלב שלנו. מסיכת דמעות תהיה עלינו, ותמיד תקיפי אותנו באור שלך. עד שניפגש שוב, תודה על כל מה שהיית, על כל מה שעשית ושתמיד שואלים אותך, אז – אוהבים אותך לנצח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *