מילות פרידה מאיש יקר שיעניקו לכם השראה

מילות פרידה מאיש יקר שיעניקו לכם השראה

מילות פרידה מאיש יקר

לכולנו מגיע רגע שבו אנחנו צריכים לומר "להתראות" לאותם אנשים שהיו חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. בין אם זה יזם שהרשים אותנו, חבר בסכנת פרישה או סבא שמקבל את הכרטיס הכחול להמשך המסע, כל פרידה היא משהו שדורש מאיתנו מחשבה רבה. ובכל זאת, דווקא ברגעים הללו, מנסים למצוא איזו מילה חמה או בדיחה טובה – כדי לאמץ חיוך על הפנים בזמן שיוצאים לדרך חדשה.

מה לעשות? קודם כל, לזכור את הדברים הטובים!

בפרידה, חשוב להביט על כל הדברים היפים שהאיש היקר הביא לחיינו. הגיע הזמן לחזור אל אותם רגעים שמלמדים אותנו שהחיים הם מלאים:

  • הזיכרונות שצברנו – על כל המפגשים המרגשים, פרטי השיחה שהצחיקו אותנו ומצבים בלתי נשכחים.
  • ללמוד ממנו – כל שיעור, גם אם היה קשה, הוא מתנה שחשוב לא לשכוח!
  • ועוד הרבה רגעים של שמחה שהעניק לנו את המתנות הגדולות ביותר – וכמובן, מקום בלב.

לחייך גם כשקשה

מן הסתם, כשאומרים פרידה, יש עיניים שמזיעים ולבבות קצת כואבים. אך אסור לשכוח שגם את הדמעות אפשר לייבש עם חיוך ממספר בדיחות מתאימות. כי מי לא אוהב להיעזר באומור?

למעשה, חוק מספר אחד בפרידה – אם אי פעם תרגישו עצובים, הוציאו את כל הבדיחות על… איך נגיד את זה… המלך המתחפש שלילד המפתיע בפארק היה תמיד אותו הסנטר העומד מול הטלוויזיה. זה מחמם את הלב!

המילים האחרונות

וכמו בכל מיני דברים, פרידה היא הזדמנות להתחדש. זה הזמן להשאיר את החוויות מאחור והנה כמה מילים סופיות שיכולות להקל על המעבר:

  • תודה על כל מה שהיה, אתה תישאר בלב.
  • אם תצטרך לי וכל הבלגן שלך – אני כאן, בקצה השני של הטלפון.
  • וצפייה במחזמר הזה – כדאי לשמור בינתיים לאינטרנט.

אז הנה, בדרך לדרך חדשה ומרגשת – נזכור את הישן ונחבק את החדש. להתראות, איש יקר! היית מדהים, ונשארת בזיכרון שלנו! שיהיה בהצלחה בכל מה שתעשה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *