חמותי היקרה: הגילויים שלא תאמינו שקרו!

חמותי היקרה: הגילויים שלא תאמינו שקרו!

החמות היקרה שלי – אבן יסוד ואבטיח!

אז הנה אנחנו, עם כל האהבה וההומור שבעולם, כשאני מתיישב לכתוב על אחת הנשים המיוחדות ביותר בחיי – חמותי היקרה. היא לא סתם חמות, היא אוצר לאומי! אישה עם לב רחב כמו כדורגל, וחוש הומור שיכול להרים אפילו את הצרחות של ילד שני בשעה 3 בלילה. אז איך אפשר לא לאהוב אותה?

שני דברים שאני אוהב בחמותי

  • אוכל: אם יש משהו שהיא יודעת לעשות מצוין, זה לבשל! כל טעימה מהמאכלים שלה היא כמו נסיעה לתוך עולם של טעמים מדהימים. יש לי תיאוריה שהיא משתמשת בסודות שאפו כמו קוסמת.
  • תמיכה: כשאני במצוקה, היא שם, מקשיבה ומביאה את עצתה. אפילו בשעת צרה, היא יודעת לאלתר פתרונות כמו "עדי, לך תעשה סלט".

על חנוכיות והפתעות

חמות שלי תמיד יודעת להפתיע. לא פעם ולא פעמיים היא הופיעה בדלת עם עוגיות טריות, שנראות כאילו יצאו ממסעדת חמישה כוכבים. אני לא בטוח אם יש לה חוק משלה על "עוגיות בכניסה", אבל זה עובד: היא נכנסת, אנחנו אוכלים.

על דרך החשיבה שלה

וחשבתם שהדרך לחשוב על בני הזוג שלכם היא פשוטה? אז לא! חמותי מאמינה שצריך לשלב בין טיפוח של אהבה לבושות של בדיחות. אם רק הייתם יודעים כמה "נכון" אני יוצא בשיעורי הבית שלה על זוגיות… היא תמיד אומרת שאני חייב לשאול את עצמי: מה היה עושה חתן?

לסיום – להעלות כוסית!

אז חמותי היקרה, אני רוצה להרים כוסית בשבילך – לא רק על הטעמים והחוכמות שלך, אלא על כל הרגעים המיוחדים שהיו לנו יחד. תודה על היותך חמות מדהימה, על הצחוק שעוד נמשך ועל כך שאת פשוט נהדרת. מי ייתן ונמשיך לצחוק וליהנות יחד עוד הרבה זמן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *