גלה את הסיפור המרתק של מוטי רוטמן

גלה את הסיפור המרתק של מוטי רוטמן

כל מה שצריך לדעת על מוטי רוטמן – האיש והאדמה

אז אחרי שהייתם במיקום המפוקפק הזה שבו כל העולם מכיר את מוטי רוטמן, הגיע הזמן שנעשה את החקירה שלנו ונבין מיהו האיש שיש לו יותר פרויקטים מהחול על חוף הים. נכון, אפשר להגיד עליו הרבה דברים, אבל בואו נתחיל עם התמחות אחת ששוחקת מאיתנו את החיים – האיש הזה אכן לא מפסיק!

דברים שלא ידעתם על מוטי

  • חיוך מקסים: הוא יכול לגרום אפילו לאבן לחייך.
  • חובב סוסים: שמו מסתובב בשממה כמו סוס פרא.
  • איש עסקים: ההצלחות שלו יותר רבות מאשר מחירים בסופר.

תחביבים מפתיעים

אמנם מדובר באיש עסקים, אבל לא תאמינו מה עוד הוא עושה בזמן הפנוי:

  • יוגה לילדים: שומעים – הם אפילו לא יודעים מה עשו להם כשהם מתרגלים אצל מוטי.
  • קולנוע ים: את הים הוא ראה מכל כיוון, כולל תכנים.

איך עושה את זה?

אז איך האיש הזה מגיע לכל ההצלחות שלו? עם המון שקידה, אחרי הכול, יש לו זכות הבחירה בין לשתות קפה עם שוקולדים לבין לבחוש את כל העסקים הקטניים של חייו.

הסוד להצלחה

מזמן הבינו כאן שצריך להיות שטח מאוד מסודר כדי להצליח. כל פרויקט הוא כמו לתחזק משק חקלאי מעוצב – רק שלרוב החקלאים יותר קל להתארגן. ומוטי? הוא מוצא זמן בין פרויקטים למנוחה, ושם בתיק שלו מזוודת תוכן וארטיקים לדרך.

טיול למוטי

עם כל מה שקורה, אין כמו לצאת לטיול עם מוטי. הוא ייקח אתכם למסע קטן בין פרויקטים, יקנה לכם גלידה טובה ולא ישכח להציע לכם גם שוקולדים. אם הייתם מתאמצים לנחש מה הוא הולך לעשות, הייתם מקבלים את התשובות הראשונות לפני שהוא בכלל סיפר לכם על התוכנית.

עצות מאת מוטי:

  • אל תדברו יותר מדיי בכנסים, פשוט תעשו.
  • שולחן העבודה הוא לא המקום לשולחן קטן של קפה, זה צריך להיות מסודר כמו משרד תיירות.

ולסיכום, אם תשאלו אותנו – מוטי רוטמן הוא דוד של כולם, לא רק מהמותניים, אלא מהמותניים גם בלב. האיש שדואג לכל פרט, מבדיל בין צעדים לבין גורלות, מפתיע בכשרון וכל כולו הוא חוויה בפני עצמה. אז קדימה, חברים, הגיע הזמן לפגוש את האיש והאגדה, אולי בסיור בלתי שגרתי, או בישיבת עבודה מלאת צחוק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *