ברכת פרידה ממקום עבודה: איך לכתוב בצורה מרגשת?

ברכת פרידה ממקום עבודה: איך לכתוב בצורה מרגשת?

סוף הדרך? רק התחלה חדשה!

זהו, הגיע הרגע שנשאר רק לרגע אחד קטן עם כל המידע שלנו: פרידה מהמקום שבו השקענו כה הרבה מאמצים, צחוקים ודמעות (ממש לא מהמדפסת, היא לא הייתה בסדר!). זה הזמן להודות ולזכור את כל החוויות שצברנו כאן, ובו בעת לפתח את הכנפיים שלנו לעבר ההרפתקאות החדשות שמחכות לנו מעבר לפינה.

רגעים בלתי נשכחים

כשהכי פחות ציפינו, חווינו רגעים שייזכרו לעד. בואו נציין כמה מהם:

  • האור שאור בישיבות: אי שם בין כיבוד קל לעשרות דפים שסובבו אותנו, תמיד היה את החיוך והבדיחה של אחד מאיתנו שהפכה את הישיבה למיוחדת.
  • בוקר יום שני המבורך: אותו בוקר שבו קיבלנו את הקפה האהוב שלנו, ואפילו הצלחנו לגרום למכונת הקפה לעבוד כמו שצריך. (לא לדבר על הימים שבהם זה לא קרה…)
  • הפסקות הצהריים: אלו היו רגעים שאפשר היה להרגיש את הקולקטיב. בין סשן נשיקות לפלאפל, גיבשנו חוויות שלעולם לא נשכח.

תודה ממעמקי הלב

אז, מה? אף אחד לא אוהב לתקוע את הסכין בגרון? לא?! עידן הסלבס מתקרב, והגיע הזמן להודות לכולם כאן, על כל רגע מיוחד, חומרי, דליל או בעצם אבל לא פחות ממצוין:

  • למנהל שלי: תודה על התמיכה ולפעמים על ההבהרות הגמישות ששידרו באופן משוגע!
  • לצוות שלי: אתם קבוצה חמודה, ועכשיו זה בעצם הזמן להתרגל לפעול בכל מקום חוץ מ… כאן!

עכשיו מה?

מן הסתם, הדרך לא מכילה רק אותו קפה טוב (אם תמצאו אחת שכן, אל תשכחו לדווח לי). זה הזמן לראות את האופק ולחכות להפתעות שהעתיד טומן בחובו. בעולם ממשיך, והנך נבחרת לגלות את המחר.

סיכום מתוק

אז, כמו שכולנו יודעים, כל פרידה היא בעצם התחלה חדשה. תמשיכו לשמור על קשר, לשלוח עדכונים ולפעמים גם על מנות אוכל מעולות מהבית, כי מגיעה לכם גם בהתחשב בכל מה שעשיתם. לא משנה היכן תלכו, תדעו שתמיד יש את העבר שהוא חלק מהותי מכם. שיהיה לכולכם בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *