ברכת ליום הולדת שתשאיר חותם ייחודי

ברכת ליום הולדת שתשאיר חותם ייחודי

המזל שהסתובב – ברכת ליום הולדת!

היום הוא היום שלך! יום מיוחד שבו אנחנו חוגגים אותך, את כל ההצלחות שלך והניסים הקטנים והגדולים שאת/ה עושה בכל יום. רגע, תתכונן כי אני הולך/ת לזרוק עליך כמה מילים מרגשות וקלילות כאחד!

על מה שחוגגים היום

היום אנחנו מתחילים במסיבת הכיף שתמיד רצינו שתהיה לנו, עם כל הכיף שהמקום והחיים יכולים להציע! אז למה בעצם חוגגים את יום ההולדת? הנה כמה סיבות טובות:

  • שנה נוספת של חוויות – עוד שנה על פני האדמה, ועוד המון זיכרונות חדשים.
  • חברים ומשפחה – הזמן שלנו להיות עם כל האנשים שחשובים לנו. אגב, תזכור להזמין את בן/בת הזוג!
  • עוגה! – מי לא אוהב עוגה? וכמה סוכר אפשר לגנוב ממנה מבלי שאף אחד ישים לב?
  • מתנות – לא חשוב אם מדובר במתנה מקורית או בשובר לבילוי – החשוב הוא שזה מגיע ממך!

מסר לבעל חגיגת היום

חיים הם מסיבת הפתעה

תדע שמה שחשוב לא פחות מהעוגה ומהמתנות, זה החיים עצמם. אוקי, נו, גם המתנה היא חשובה! שלא תבין לא נכון! בכל פעם שתרגיש שדברים מתבלבלים, פשוט תן חיוך (ותמחק את השיחה שלך עם השותף לעבודה שהרבה מידי אכל עוגיות). זכרו, החיים הם כמו מסיבת הפתעה, לפעמים זה יפתיע אותך לטובה ולפעמים לרעה – תדע גם להתמודד עם זה בקלילות.

מועדון הלכידות

יום ההולדת שלך הוא הזדמנות מצויינת לחוות את כל הדברים האלה עם האנשים שאתה אוהב. תחגוג! ארגן מסיבה, טייל עם חברים, בשום פנים ואופן אל תתנו לי לספר לך איך להכין סלט פירות – תתפוס אותי בחיים כדי שנשוחח על זה.

סיכום

אז נכון שהיום הוא יום מיוחד, אבל כל יום יכול להיות כזה אם אנחנו רק נמנעים לקבל את החיים כמובן מאליו. המשך להיות מי שאתה/את, תחלום בגדול ותדאג לצחוק הרבה! מזל טוב ובשנה הקרובה הלוואי שכל יום יהיה מלא באור, אהבה וסוכריות צבעוניות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *