ברכות לאחותי: 5 רעיונות מקסימים לציון רגעים מיוחדים

ברכות לאחותי: 5 רעיונות מקסימים לציון רגעים מיוחדים

אחותי היקרה, ברכות לך!

אחות שלי, הגעתי למסקנה שאם הייתי צריך לכתוב ספר על כל הדברים המיוחדים שבך, הייתי צריך לפחות מבצע ספרים נתלה כדי שהכל יתאים. את לא סתם אחות, את אור ששובר את החשכה שבחיי, ופה לפניך כמה מהברכות הכי מתוקות שיכולתי להעלות על דעתי.

לטפוח על הגב ולחייך

  • החיים הם מתנה – את ההוכחה לכך! את מדגמנת את זה בכל יום מחדש.
  • היופי שבפינות – בזכותך למדתי שכל פינה בחיים יכולה לשמש כזמן לאהבה וידידות.
  • תמיד מצחיקה – פשוט אי אפשר לשכוח את הפעמים שגרמת לי לצחוק עד דמעות.

הגנות теб מסביב!

זה לא רק על הלהיות אחות. את כוח עזר שיכול להכליל כל דבר! מהזמן שראיתי אותך מתגנבת למטבח כדי לעזור לי עם העוגיות, ועד הרגעים שאיתרת לי את המפתחות שלי (שכל כך הרבה זמן חיפשתי) בתוך השקע של הוואקום. את עוזרת שלי, שומרת עלי ומספקת לי את כל התמיכה שאני צריך.

למה לאמץ אותך?

אם אי פעם יצא לכם להרגיש רגעים של חיבור רגשי כה חזק כמו שאני מרגיש כלפי אותך, אז אתם יודעים על מה אני מדבר. את יודעת להקשיב, להצחיק ולהאכיל אותי עם כל מה שצריך – גם כשזה אומר לכרסם פיצה בכמויות לא סבירות.

שחררי את הפרפרים

אחותי, את צריכה לדעת ששחרור השיחים והפרפרים שאת חוטפת מעיתים, זה מעשה אמיץ ובחירה נהדרת. אל תשכחי אף פעם שאנחנו כאן לצידך, בכל פנייה שאת עושה.

וזה זמן לחדשות טובות!

כמובן, ברכותיי מגיעות עם סימן שאלה – מתי אנחנו עושים את זה שוב? אני רוצה לחגוג איתך ולהכפיל את כל הוויבים הטובים שאת מכניסה לחיים שלנו.

לסיום, אחותי האהובה, יהי ברוך! שתמיד תזכי לרגעים של שמחה ומזל. זכרי שאני כאן תמיד, גם כשאין פיצה בסביבה. אוהב אותך עד הירח וחזרה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *