ברכה מאמא לבת בכורה: מילים שיגעו בלבך

ברכה מאמא לבת בכורה: מילים שיגעו בלבך

אמא אוהבת! ברכה לבת הבכורה שלי

לבת שלי היקרה,

היום יש לנו משהו מיוחד לחגוג! זה לא כל יום שאמא זוכה להביע את האהבה הגדולה שלה לילדה שלה, במיוחד כשהיא הבכורה, זו שבזכותה התחלתי להבין מה זה להיות אמא! אני רוצה לקחת רגע ולשתף בכמה מהרגשות שלי, ולמה את כל כך מיוחדת בעיני:

הדברים שהופכים אותך למיוחדת

  • הכוח שלך: את תמיד יודעת לעמוד על שלך, ולפעמים אפילו יותר מדי! אבל זה מה שעושה אותך מדהימה.
  • החוש הומור שלך: מי יכל לדמיין שאפשר להתגלגל מצחוק גם כשצריך לצחצח שיניים? את מצליחה להכניס שמחה לכל רגע!
  • החמלה שלך: אני גאה לראות איך את יודעת להקשיב ולתמוך בחברים שלך, ממש כאילו יש לך את כל רזי העולם בכיס.

מסר מהלב

אני רוצה שתדעי שהאהבה שלי אלייך אין לה גבולות. אני כאן בשבילך בכל רגע, בין אם את צריכה עזרה בשיעורים (או סתם סוכריות בעבודה), ובין אם את רק רוצה שמישהו יקשיב לך. כמו שאמרתי, אני קצת כמו גוגל – יש לי את כל התשובות, רק שאלי!

זכרונות מכיתה א' ועד היום

אני זוכרת את היום הראשון שלך בבית הספר, איך שהנעליים שלך היו גדולות עלייך (ואני לא מתכוונת רק פיזית…). את היית כל כך נרגשת, ואני הייתי כל כך גאה! כמו אמא כנרת בבריכה, ניסיתי לא להיכנס למים, אבל כולם ידעו שזה קשה לי.

העתיד שלך

אני יודעת שלאורך השנים עוד יגיעו אתגרים, אבל תזכרי – כל אתגר הוא הזדמנות ללמוד ולצמוח. אני מחכה לראות לאן תגיעי, ואם חס וחלילה תצטרכי טיסת חירום – אמא כאן, עם כל התכניות שלך על מזרן מתנפח לסאות' ביץ'.

בבקשה, לעולם אל תשכחי שכל מה שאת עושה, אני גאה בך ושמלאה באהבה! מחכה עוד הרבה שנים לצחוק איתך ולתמוך בך כאמא הכי טובה (ואולי קצת מצחיקה) שתהיי!

לאהבה שלי לעולמים

אמא שלך, שתמיד כאן בשבילך ועם המון חיבוקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *