ברכה לצוות הגן לסוף שנה: רגעים שאסור לפספס!

ברכה לצוות הגן לסוף שנה: רגעים שאסור לפספס!

סוף שנה בגן: זמן לאחל ולברך

הנה זה הגיע, הרגע שבו אנחנו אומרים "שיהיה המון מזל" ומסיימים את השנה החולפת עם חיוכים גדולים על הפנים. מי היה מאמין שיום אחד נציין את יציאתנו מהגן? הזמן עף, והחוויות שצברנו היו מלוות חוויות משעשעות, רגעים מתוקים ועל הדרך גם קצת "בלאגן".

למה אנחנו כל כך אוהבים את צוות הגן?

לפני שנמשיך, בואו נעשה סדר: צוות הגן לא סתם מוסדות חינוך, הם אנשים עם סבלנות אין קץ, שמצליחים לגלות מקום בליבם גם להומור שבים:

  • מדריכים – רק הם יודעים איך להפוך חיפוש אחרי פינקית לשיעור על פיזיקה.
  • הליך ההנחה – לדעת להרגיש את הילדים ולתת להם דחיפה כשהם צריכים.
  • יצירתיות – לא פלא ששירים ושולחנות מצויירים הם כל כך מרגשים!

הנוגעים ללב של השנה

כל רגע שנשאר איתכם בגן הוא ייחודי, עם סיפורים מצחיקים, חוויות משוברות לב, וגם פה ושם – טריקים של "איך לפתור ריבים מאוד בעדינות".

האמון והאהבה ששיחררתם

כשהמטפלים רואים את הילדים מתחברים, מגלים יכולות חדשות וצומחים, אי אפשר שלא להרגיש כאילו אנחנו עדים לנס! בזכותכם, הילדים למדו להסתדר זה עם זה, למדו להקשיב, לפתח חברויות וגם לשתף חוויות הומוריסטיות שהם יזכרו לשארית חייהם.

הכנה לשנה הבאה

וחשוב לתכנן יחד את השנה הבאה: מה יהיו הדילים עם המדפים המוכרים בגינה? מה יהיה פרק הבא של "לאן נלך משחקים"? ועוד כל כך הרבה חידושים!

שורה תחתונה…

אז לצוות שמזכיר שלא מדובר רק בעבודה, אלא גם במשפחה שנוצרה כאן, תודה רבה על הכל! שתהיה לכם שנה מדהימה ומלאה בחוויות חדשות, אהבה ואולי גם קצת קפה של בוקר בשקט (או שאולי לא?).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *