ברכה לסיום יב מההורים – רגשית ומעוררת השראה!

ברכה לסיום יב מההורים – רגשית ומעוררת השראה!

סיימתם יב? זה הזמן להתרגש!

אחרי שנה של מבחנים, שיעורים ואולי גם קצת מאוד הרבה פיצות, הגיע הזמן להרים את הכוס ולהגיד: "עשיתם את זה!" החיים בבית הספר הם כמו רכבת הרים – מלאי עליות וירידות, אבל עכשיו, אתם מגשימים חלום: סיום כיתה יב!

שנתיים טובות, נכון?

כשהתחלתם את השנה הראשונה שלכם, זה היה נראה כאילו מדובר במשחק כדורגל שעושים בו כשהכדור מתגלגל לכל עבר. אבל כמו טובות בדרבי, אתם פשוט התעשתתם. תראו מה הצלחתם להשיג:

  • חברות אמיתיות: אתם יכולים לספור על אצבעות שתי ידיים את החברים שהיו לצידכם ברגעים החשובים.
  • המרדף אחרי הציונים: נלחמתם עם הספרים כמו לוחם אמיץ בזירה, ולפעמים גם מצאתם את עצמכם נלחמים עם הכרית שהייתם ישנים עליה בזמן השיעור.
  • רגעי הומור: דיבורים בפסקי זמן ולא לדעת איך לעבור את המבחן הבא – אנחנו יודעים שהיו גם רגעים מצחיקים בדרך!

לאן עכשיו?

כשהעולם פתוח בפניכם, ההרגשה היא כמו לגלוש באוקיינוס של אפשרויות: קדימה לקולג', לחרוש על דרכים חדשות או פשוט לקחת קצת זמן לעצמכם – האופציות הן רבות. תינו לחוויות חדשות, ותזכרו שהעולם הזה גדול יותר מפרגולה בגינה שלכם.

אז מה להגיד ביום הזה?

אם יש משהו אחד שאנחנו רוצים שתזכרו, זה שהעתיד שלכם מתחיל עכשיו, לא מחר, ולא בעוד יומיים. התחילו עם התוכנית – קחו את הידע שצברתם, הידע הלא-רשמי כמו איך לפתור קונפליקטים עם המורה שלכם או איך לקנות פיצה בלי להיות נתפסים – ויצאו אל העולם!

אז, יקרים שלנו, אנחנו גאים בכם מאוד. סיימתם יב, אך אולי נתחיל לצפות בחיוכים ותחושת הצלחה לא רק על תעודת הבגרות אלא גם בחיים שאחרי. קדימה, אל תפסיקו לחפש את ההזדמנויות שיביאו אתכם לגדול ולהגשים את החלומות שלכם!

מזל טוב על הכל, ואל תשכחו – אנחנו תמיד כאן בשבילכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *