ברכה למנהל שעוזב: איך להביע הערכה רבה?

ברכה למנהל שעוזב: איך להביע הערכה רבה?

ברכת פרידה למנהל המוביל!

היום אנחנו כאן כדי להיפרד מהמנהל האהוב שלנו, שדאג לנו לא רק להתפתח מקצועית אלא גם לדעת לאכול נכון בארוחות הצהריים! זה הזמן להגיד תודה רבה על כל מה שעשית עבורנו, בייחוד כשזה נאמר בכנות.

זיכרונות בלתי נשכחים:

  • ישיבות שהפכו למשימות מצחיקות: מי יכול לשכוח את הישיבה ההיא שבה החלטת להביא את עוגת השוקולד שלך? האווירה הייתה נפלאה, וגם אם לא סיימנו את הכול, לפחות הכנו קורס מתוק להורים.
  • חופשות בלתי נשכחות: כשיוצאת לצוות חופשה, זה תמיד כיף לדעת שאנחנו לא רק עובדים אלא גם חווים חוויות עוצרות נשימה – כמו איך להיתקע באוטובוס במשך שעתיים!
  • כישורי ניהול: אולי לא תמיד הסכמתם, אבל תמיד נתת לנו את ההרגשה שאנחנו חלק ממשהו גדול יותר. וזה הכי חשוב!

מה נעשה בלעדיך?

מאוד קשה לדמיין את המשרד בלעדיך. הרי מי ידאג לנו עכשיו לשיחות חמות על המציאות הפוליטית, הספורטיבית, ואפילו על זה שצריך לשתות כמה שיותר מים? תכף נצטרך להמציא את הכוס ה"מאחורי המנהל" כדי שתוכל לשתף את הדעות שלך!

מזל טוב על היעד החדש!

אולי אנחנו נפרדים עכשיו, لكن אנחנו יודעים שאתה הולך למקום חדש שבו תוכל להמשיך להשפיע ולבנות עוד צוותים מצוינים. אין ספק שכולם ייהנו מהקסם שלך ומהיכולת שלך לנהל כל מצב–כולל ישיבות שאורכות 10 דקות עם 5 מיני סלט!

מאחל לך בהצלחה, תודה על השנים המיוחדות, ושיהיה לך המון המון כיף – אבל לא יותר מדי, כי אנחנו פה מתגעגעים אליך!(תשאיר לנו גם כמה מתכונים לקפה, בסדר?)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *