ברכה למנהלת המעון: איך לגעת בלבבות?

ברכה למנהלת המעון: איך לגעת בלבבות?

ברכות חמות למנהלת המעון!

שלום לכולכם! היום אנו מתכנסים כדי להרעיף על אחת מאיתנו מחמאות ואת פנינו היפות ביום מיוחד – יום ההוקרה למנהלת המעון שלנו! אחרי הכל, מגיע לה כל הכבוד שבעולם על העבודה הקשה והמסירות שלה. אז בואו ניכנס לעניינים!

מנהלות זה דבר לא פשוט!

אי אפשר להתעלם מהאתגרים הייחודיים של להיות מנהלת מעון:

  • תליונים נמרצים: תחשבו על זה – היא נמצאת מול עדר של פעוטות כל יום, שמלאים באנרגיה שאין להם גבולות. צריך הרבה סבלנות (ומעט קפה) כדי לנהל את המצב!
  • מכונת קפה עצמאית: מעבר להקפצת פיצות ופתרון בעיות עם מוצרים אסטרטגיים כמו מסטיקים וצבעים, היא אמא שנייה לכולנו… בואו נגיד שהיא בהחלט השתדרגה לאמא ראשית!
  • שאיפה למצוינות: היא לא רק מנהלת, היא מורה, חברה ואפילו פסיכולוגית – היא יודעת מתי לתת עצה ומתי להשאיר את זה לברווזים.

הכוכב של המעון

אנו רוצים להודות לה על:

  • הזמן שהיא משקיעה בכל אחת ואחד מאיתנו.
  • האהבה והדאגה, שלא נגמרות אף פעם.
  • החיוך שלה, שעושה את הבוקר שלנו הרבה יותר שמח.

ואם זה לא מספיק…

היא גם יודעת איך להרגיע את הרוחות המסוכסכות של הילדים – קסם של ממש! כל פעם כשיש בעיה, היא מגיעה כמו שרק היא יודעת, ומצליחה להחזיר את הסוסי-עץ למקום. ואגב, היא גם עוסקת בספורט – בצפייה באיורים של הילדים על הקירות. האם אתם זוכרים את ה'ספורט' הזה? לזה צריך אולימפיאדה של ממש!

לסיכום

מנהלת יקרה שלנו, תודה רבה על כל מה שאת עושה עבורנו. כל יום את משקיעה בלב ובנשמה, וזו בדיוק הסיבה לכך שהמעון שלנו הוא מקום כל כך מיוחד. אל תשכחי שלפעמים רשות המסים מזמינה אותך לחופשה לחודשים – אה, סליחה, זה לא רשות המסים, זה רק הילדים שאוהבים אותך! את הכוכב של המעון ואנחנו מעריצים אותך! ❤️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *