ברכה לבת מצווה דתית מסבתא שתחמם את הלב

ברכה לבת מצווה דתית מסבתא שתחמם את הלב

מזל טוב! בת מצווה מתוקה שלנו

לבת שלנו האהובה, אשר חוגגת את בת המצווה שלה, יש לי כמה דברים לומר. אוקי, אצלי זה לא מסיבת הפתעה, אבל אני מבטיחה לקחת אתכם למסע מרגש! כמו בית מדרש, יש כאן כמה שלבים, אז בואו נתחיל.

השלב הראשון: רגעים בלתי נשכחים

עברה שנה מאז שראינו אותך בפעם הראשונה, וכבר עכשיו את גדולה כל כך! השמחה שבלב, ההתרגשות, והדמעות (לא שלי, אבל מי יודע). כל רגע שהעברנו יחד הוא מתנה, ואפילו כשביקשת שאני אכין לך טחינה עם סוכר, אני הלכתי על זה – כמובן!

בואו ניזכר בכמה נקודות:

  • החיבוקים: כמה חיבוקים נתת לי בשנה האחרונה? לפחות אלף!
  • המשחקים בכדור: אני עדיין מבולבלת איך אני מצליחה לעקוב אחרי הכדור שפתאום מסתובב כמו אליס בארץ הפלאות!
  • הבדיחות האיומות שלך: אני יכולה לצחוק גם על בדיחות ממש גרועות שלך, כי הן באות מהלב!

השלב השני: המילה של אלוהים

בין אם את מנסחת תפילה קצרה או פשוט משננת פסוק אהוב, חשוב לזכור שתמיד יש מי ששומר עליך. אדוני יארך פניו אליך ויחנך – זה לא רק משפט, אלא ברכה לכל החיים. תמני שזה יהיה חלק מהיום-יום שלך, ותשתדלי לא לשכוח את זה – גם כשאת זועקת עליי בגלל השוקולד!

השלב השלישי: הביסים מתוקים של החיים

אני מאחלת לך שנמשיך לחלוק רגעים מתוקים יחד. כולנו יודעים שיש דברים הרבה יותר מתוקים מסוכריות – כמו אהבה, חברים, והזמן שלנו יחד. תהי תמיד מוכנה לצחוק, לצחוק, שוב לצחוק, וליהנות מהחיים!

לחתימת המסיבה

לסיום, אני רוצה לאחל לך שקולך יישמע חזק בעולם כמו צליל שופר בפסח. את ילדה מדהימה, ואני שמחה שאת נכנסת לעולם המיוחד של בת המצווה. מי ייתן ונחגוג יחד את כל מה שיבוא, גם אם לפעמים תשתף איתנו סודות על מתכונים סודיים!

אוהבת אותך המון, סבתא שלך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *