ברכה לבר מצווה מאבא ואמא – רגעים שלא תשכחו

ברכה לבר מצווה מאבא ואמא – רגעים שלא תשכחו

ברכות וברכות: יום בר המצווה הגיע!

עכשיו כשיום הבר מצווה שלך הגיע, אנחנו רוצים לשתף אותך בכמה מחשבות מרגשות ומלאות אהבה. זהו רגע משמעותי בחייך, ואנחנו כהורים שלך לא יכולים להיות יותר גאים בך. אבל לפני הכול, תן לי להתרכז בכמה פינות חשובות:

המסע שלך מתחיל כאן

אתה יודע, לפני רגע היית רק ילד קטן עם חלומות גדולים על מה שתרצה להיות כשתהיה גדול, ועכשיו אתה כבר נער בן 13! הזמן עובר כל כך מהר, זה די מלחיץ – אני אפילו לא בטוח שיש לי את הזמן להתרגל למילה "נער". אז מה זה אומר לנו?

הדרכים של נער

  • זה אומר שתצטרך לקחת את האחריות שלך לידיים.
  • זה אומר שאתה יכול להפסיק לשאול אותנו על דברים חמודים אחרים, ולהתחיל לשאול שאלות על החיים.
  • וזה אומר שאתה יכול להתחיל לחשוב על מה אתה באמת רוצה לעשות עם החיים שלך – תחביבים, ספורט, לימודים, ואולי גם להביא אותנו לטיול לחו"ל! (נו, רק תביא אותנו!)

אנו כאן בשבילך

נכון, אנחנו לא תמיד מבינים את כל מה שאתה עובר, ולא תמיד יודעים איך לתמוך בך כמו שצריך, אבל אנחנו אוהבים אותך בכל הלב. אל תשכח: תמיד תוכל להתקשר אלינו, לחבק אותנו, או פשוט לדבר על כל דבר שחשוב לך. אנחנו כאן בשבילך, וגאים להיות ההורים שלך.

ברכות עם חיוך

ובנימה קלילה יותר, היי, עכשיו שאתה בן 13, זה הזמן לאט צעדים ראשונים לעולם המבוגרים. אל תדאג, יש לנו הוראות הפעלה:

  • קודם כל, לנסות לא לאכול את כל העוגה ביום הראשון!
  • שנית, לנסות לא להפוך את כל הבית לאזור תסיסה! (אגב, אם תצליח, תוכל לקבל פרס).
  • ושלישית, תמיד לזכור את מה שלמדת מהחיים – אחד הדברים הכי חשובים זה להקשיב לאמא ואבא (וזה כולל גם כמובן, את הטיפים שלנו לנהיגה).

ברוך הבא לעולם המבוגרים!

אז כמו שאמרנו, יום הבר מצווה שלך הוא התחלה חדשה. אנו מאחלים לך המון הצלחות, חוויות טובות, ורגעים בלתי נשכחים. תמשיך לגדול, לחלום, ולצמוח, ואל תשכח להמשיך לשמור איתנו על קשר.

ומעל הכל, תזכור כמה אנחנו אוהבים אותך – יותר ויותר בכל יום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *