ברכה ארוכה לחברה הכי טובה שתשאיר אותה מופתעת!

ברכה ארוכה לחברה הכי טובה שתשאיר אותה מופתעת!

ברכה לחברה הכי טובה: כי מי אם לא את?

לא תמיד אנחנו מצליחים למצוא את המילים הנכונות כדי להביע את מה שיש לנו בלב. אך היום, אני רוצה לנסות לעטוף את כל האהבה, ההערצה והצחוק שלנו במילים. חברה יקרה שלי, הגיע הזמן להרים כוסית (או כמה!) ולחגוג את כל מה שאת בשבילי!

איפה מתחילים?

את כמו פאזל של חיים: צבעונית, מלאה חלקים קטנים שמתאימים זה לזה ולא תמיד מובנים, אבל יחד הם יוצרים תמונה נפלאה. האמת היא שאני יכולה לכתוב פה על כל מיני דברים, אז החלטתי למקד את עצמי בכמה נקודות עיקריות:

  • יש לך את היכולת להצחיק אותי בכל מצב: גם כשאני מאבדת את התקווה, מופיעה עם בדיחה מטופשת שמזכירה לי שגם כשיש חששות, תמיד יש מקום לצחוק.
  • יד שלוחצת בעמידה: בזמנים קשים, תמיד היית שם להקשיב, להבין ולא לשפוט. את הכתף שאני נשמעת אליה כשאני צריכה עזרה.
  • הרגעים הקטנים: אם זה ערב של סרטים, זמן לקפה עם קרואסון, או טיול של בוקר בשמש, את עושה את החיים למיוחדים.

מלאה בהפתעות

לא אכפת לי להחמיא לך על כל הדברים המיוחדים שאת עושה. אם זה לבשל ספגטי כמו שף במסעדה, או להשאיר לי פתקים מפתיעים באוטו, תמיד יש לך אנשים לסדר להם חיוך! את חיה את החיים בצבעים, ואני לומדת ממך כל יום איך לעשות את זה נכון יותר.

אז… מה אגיד עכשיו?

מרגש, מצחיק, מלא אהבה – כל אלה מתאימים לתיאור של החברה הכי טובה שלי. אני מאחלת לך את כל מה שאת מאחלות לי ובעצם – עוד יותר! שתמיד תרגישי אהובה, מוערכת ושהעולם כולו שם עבורך, כי זה בדיוק מה שאת עושה בשבילי.

לסיום, אבל לא באמת:

חברה שלי, את לא רק חברה – את משפחה שנבחרה. אני מודה על כל רגע שאת בחיי, ובכל רגע שנחגוג יחד. אז תחזיקי חזק, כי אנחנו נטוס לדרך חדשה, מלאת הרפתקאות ואנשים נהדרים. תודה שאת את, ואני מחכה להמשך המסע שלנו יחד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *