ברכות לסוף שנה למורה שיביאו חיוך לכולם!

ברכות לסוף שנה למורה שיביאו חיוך לכולם!

שנה מתוקה כמו דבש: ברכות למורה

שנה נוספת חלפה לה, ואם יש מישהו שאנחנו רוצים להודות לו על כל הרגעים הקטנים, הגדולים ובכלל – זה כמובן המורה היקר שלנו! אז עכשיו כשכמעט הגיע הזמן לנופף לשלום, בואו נקדיש כמה רגעים כדי להוקיר תודה ולשמח את הלב של המסמסר לנו כל כך הרבה ידע. אז הנה כמה ברכות שמעלות חיוך על הפנים!

ברכות לשנה החדשה

  • שנה חדשה, התחלות חדשות – מורה יקר! שלהתמודד עם תלמידים זה כמו לגדל גינה: יש עלים שנשרו, פרחים שצצו ושורשים שנדרשים לתמיכה. תודה שצמחתם אותנו!
  • כשהסטטיסטיקה מדברת: 100% מיילים נשלחים לאחוזה של קיץ – > מאחל לכם חופשה משתלמת עד שטח הנוחות שלכם!
  • כשהכל מתבל – אבל ברצינות, מתמחים שלי: אתם עשיתם לי את השנה הזו כמו סלט פירות – צבעוני, ייחודי ומלא טעמים. תודה על המתיקות!

מעבר לדלת הכיתה

אחד הדברים הכי חשובים הוא לא למרוח את הקיץ על פני כל הכיתה – להרגיש חופש אמיתי ומרענן! אל תשכחו: זה בדיוק הזמן לחוות משהו חדש, לגלות עולמות ואפילו להקשיב לשפריצים של גלים בים (ונגלה ששחייה זה לא לשחות את המלבי חופים!).

כי מגיעה לכם הפסקה

אז לפני שמתחילים את השגרה החופשית, הגיע הזמן להרגיש את הרוח, את הצלילים והצבעים של הקיץ. נכון, גם לכם מגיעה הפסקה! לטפח את הגוף והנשמה, ולשגר עצות של אהבה. מילים מחממות בבוקר משמשות כקפה של הבוקר – שיהיה חם!

מילים אחרונות עם חיוך

לסיום, מורה יקר שלנו, תודה על השנים של הלימודים, האחריות והנדיבות. תמיד תזכרו: הקיץ הוא לא רק זמן לנופשים – הוא גם זמן להיות יצירתיים ולמצוא דרכים חדשות להפתיע את עצמכם. שתהיה לכם שנה מתוקה כמו דבש ושלעולם לא תפסיקו ללמוד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *