ברכות לבת זוג: 10 רעיונות שיגרמו לה לחייך

ברכות לבת זוג: 10 רעיונות שיגרמו לה לחייך

לחייך באור, אהובתי

אין כמו הרגע הזה שבו אני מרים לך את הראש ומציין את כל מה שאת בשבילי. את השמש שלי בעונות הגשומות, ובכלל, את שחקנית המפתח בתסריט החיים שלי! תמיד נעים לי לחשוב עלייך, וכשאני עושה את זה, אני חי את הדמיון שלי בכעס חגיגי. לא מובן מאליו שיש לי אותך לצידי, ולכן החלטתי לכתוב לך קצת על כל מה שאני מרגיש.

מה שאת בשבילי

לפני הכל, את ידעת שהחיים שלי השתנו ביום שבו הכרנו? כן, הרצפה שלי נעשתה חלקה יותר, והלב שלי החל לקפוץ כמו שמוקש משוגע. בזכותך, אני מבין מה זאת אהבה אמיתית, ובעיקר שאני לא באמת צריך להתחפש כדי להיות מי שאני. את מתנת יום ההולדת שלי לשנה בלתי נגמרת!

הסיבות שאני אוהב אותך:

  • החוכמה שלך: את לא רק יפה, אלא גם בעלת חוכמה מדהימה. אני מתייעץ איתך על הכל – גם אם מדובר בטיול לירח או בבחירה בין פיצה לפלאפל.
  • הטעמים המוזיקליים: איכשהו תמיד מוצאת את שירי הקריוקי הכי מעצבנים, ואת זה אני מחשיב להישג בינלאומי!
  • שום דבר לא מתקרב לארוחת ערב שלך: כל תבשיל שאת מכינה הוא מאכל מלכים, ואני רק צריך לדאוג שלא לחסל את כל האוכל לבד.

מה עתיד טומן לנו

אני רואה אותנו עוברים את כל אתגרים שבדרך, כמו זוג סופרמן וסופרמן, רק עם יותר פיצות. אני מאחל לנו לעבור את החיים בידיים מחזיקות, ובכל יום מחדש למצוא את הדרך להצחיק אחד את השני, לשמח ולהשאיר מקום לאהבה בלתי נגמרת.

אז קדימה, לאן ממשיכים מכאן?

  • למסיבות ריקודים עד הבוקר.
  • לטיולים שלא נגמרים (ולא לשכוח את סנדוויצ'י הפיקניק).
  • לעוד הרבה רגעים קטנים שמאירים את הנשמה.

אז, אהובתי, עד כאן. אני פשוט אוהב אותך בכל הלב, ובכלל, כל מה שקשור בך ממלא אותי באושר. חוגגים כל רגע, וכל יום – כי איתך אני יודע שהשגרה הופכת להרפתקה! ❤️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *