ברכה ליום הולדת 70 לאמא שתגע בלבבות

ברכה ליום הולדת 70 לאמא שתגע בלבבות

יום הולדת 70! אמא, את המלכה!

לשבעים השנים שעברת, יש סיפור בלתי נגמר, כמו ספר טוב של מכתבי אהבה, שכולל אינספור רגעים יפים, חוויות שלא תשכחי והפתעות שמחכות להתרגש. בואי נעבר יחד על כמה מהדברים שלא נוכל לשכוח, ולא נוכל להתעלם מהכישרון שלך להפוך כל רגע ליצירת אומנות:

רגעים בלתי נשכחים

  • המטעמים שלך: אם הייתי מקבל שקל על כל סיר אוכל שיצא מהמטבח שלך, הייתי מכין לך מסיבת הפתעה עם כל הסכום!
  • החיבוקים שלך: אם היה ניתן למדוד את ההרגשה בכל חיבוק, היית הופכת למיליארדרית של אהבה.
  • החזון שלך: תמיד ידעת להכווין אותנו, לעזור בכל צעד בדרך, גם אם לפעמים נראית קצת כמו GPS עם חיבור חלש!

החכמה שלך

את לא רק אמא, את גם חכמה, ומדי פעם אני תוהה אם היית מוחתמת בקורסים לחיים כי כל מה שאת אומרת – זה כל כך נכון! אז בואי נודה על כך שאת תמיד מקפיצה אותנו למעלה בדיוק כשאנחנו צריכים את זה.

צחוק ושמחה

וזה לא נגמר כאן! אמא, את גם אחת הנשים הכי מצחיקות שאני מכיר. עם התשובות הזריזות שלך והבדיחות שנשארו תקועות בראש של כולנו, הצלחת לשמח אותנו גם בסיטואציות הכי קשות. באמת, מי יכול לשכוח את היום שבו ניסית לבשל חמין, וזה הפך להיות… ובכן, לא בדיוק מה שתכננת?

המשפחה שלנו

ובזמן שעבר, בנית לנו משפחה על חורבות שגרה, ולא שכחת גם לפזר קצת חום ואהבה בכל כך הרבה רגעים. אנחנו, הילדים, נכדים וחברים, התברכנו, והחשוב ביותר – תמיד תהיי לנו הגב שלנו.

סיכום יום הולדת מיוחד

Aמא היקרה, לימדת אותנו שזה לא הגיל אלא הניסיון, והשנה, כשאת חוגגת שבעה עשורים, אנחנו כאן כדי לומר לך – את עוצמה, את אהבה ואת הכל! מי ייתן ונמשיך לחגוג יחד עוד הרבה ימים מיוחדים, ולזכור שאין גבול לאהבה שלך!

מזל טוב, אמא! חג יום הולדת שמח! 🎉

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *